SaHaBaT....

Kegembiraan ibarat semburan pewangi, pabila kita memakainya semua
akan dapat merasa keharumannya. Oleh itu berikanlah walau secebis
kegembiraan yang anda miliki itu kepada sahabat anda.

Friday, June 18, 2010

Seorang Yang Aku Sayangi.....

Hari demi hari silih berganti. Semakin hari hatiku ini begitu kuat untuk terus hidup denganmu. Aku begitu sayang sekali kepadamu. Aku tidak tahu apa yang bakal tejadi selepas nie. Aku tidak mahu kau pergi dalam hidupku. Kerana begitu sukar untuk aku mencari pengganti dirimu. Di hatiku tiada yang boleh menggantikan dirimu. Kau umpama bintang yang menyinari hidupku. Kedatangan dirimu membawa 1001 kebahagian dalam diriku. Begitu sukar untuk aku meninggalkan dirimu. Kerana aku tidak mahu kehilangan dirimu. Hanya dirimu seorang saja yang aku sayangi. Walaupun masih ada ramai lagi diluar sana. Aku tetap memilih dirimu. Aku tidak peduli apa pun rintagan yang melanda terhadap diriku. Biar apa pun terjadi kau tetap dihatiku....



Setelah betahun-tahun aku keseorangan tiba2 kau muncul dihadapanku. Aku tidak sangka yang kita akan bertemu. Aku rasa macam bermimpi ketika melihat kau berada dihadapanku. Kenangan kita bersama tidak akan kulupakan. Kerana kenagan itu memberi erti persahabatan dan kasih sayang yang telah kau berikan padaku. Gelak tawamu memberi kebahagian kepada diriku. Aku suka tutur katamu yang memberi semangat untuk aku terus maju kehadapan. Kau selalu menghiburkan hatiku tatkala aku kebinggungan. Kau menghiburkan hatiku tatkala aku keseorangan. Harapanku agar kau tetap bersamaku hingga akhir hayat. Itulah harapan yang boleh memberi semangat untuk aku hidup.

Jangan sesekali kau ubah fikiran untuk pergi dalam hidupku. Itupun kalau kau tidak pergi dariku dan menjauhkan diri. Aku juga masih menyayangimu. Bagaimana pula dengan dirimu.?????
Tatkala aku keseorangan memikirkan dan mengimbas kembali kenangan kita bersama didalam suka dan duka. Lantaran hatiku selalu berkata "Adakah hubungan ini akan berakhir sampai disini.?? Adakah hubungan akan kekal untuk selamanya.??". Adkah kau akan pergi dan mencari pengganti diriku.???? Aku harap kau tidak melakukan hal demikian.

Kau umpama jantungku yang menggepam darah menggalir laju kedalam badan. Kerana kau umpama nyawa dan harapanku untuk terus hidup bersamamu. Jikalau kau pergi untuk meninggalkanku. Aku tidak dapat berbuat apa untuk aku meneruskan kehidupan. Aku hanya memerlukan dirimu untuk aku terus bangun dan berdiri semula. Aku tidak mahu apa2 selain dirimu. Dalam hatiku menyimpan kenangan kita bersama. Biarpun tiada siapa yang tahu kecuali ALLAH S.W.T.

Tapi aku rasa serba salah sedikit, ramai orang yang telah banyak aku menyusahkan. Aku tahu luaran tidak ada apa2 yang hendak dikatakan. Tetapi didalam hatinya.????
Maafkan semua kesalahanku andai terlalu banyak aku menyusahkan. Tapi hatiku begitu berat untuk aku berpisah denganmu.

Apabila aku kesepian hiburkanlah aku dengan suaramu....
Apabila aku sakit ubati aku dengan kasih sayangmu....
Apabila aku mati jangan mandikan aku dengan airmatamu....
Apabila aku dikuburkan, kuburkanlah aku didalam hatimu....
Dan bila aku tersesat selamatkanlah aku dengan doamu....

Selagi masih hidup dan boleh bernafas....
Jaga hatinya dengan sebaik-baiknya....


Tulus ikhlas dari hatiku.....
-Aku sayang pAdamu-

2 comments:

  1. aku jua tahu isi hati kamu kerna aku juga seperti kamu...
    moga kamu bahagia dan juga aku sbgai sahabat cyber mu..

    ReplyDelete
  2. thankz a lot... by the way u to fwen....
    i hope u seccess always...

    ReplyDelete

hope u happy selalu.... lots of luv ~ muaaahhhhh